20 Ocak 2015 Salı

Sende Rabbimi Gördüm – Rab Ne Bana Di Jodi film izle

Yönetmenliğini Aditya Chopra n yaptığı Sende Rabbimi Gördüm – Rab Ne Bana Di Jodi 2008 yılında çekildi ve 11 Aralık 2008 tarihinde gösterime girdi. Hindistan de çekilen film IMDB de izleyicilerden 7.1/10  puan aldı. Başrollerinde Shah Rukh Khan , Vinay Pathak , Anushka Sharma , M.K. Raina , Rani Mukerji gibi isimlerin olduğu filmin senaryosunu Aditya Chopra yazdı. Filmin konusu ise Shahrukh Khan tek kişiyi iki ayrı karakter olarak oynamaktadır. Aslında çok saf ve iyi kalpli, sıradan bir Büro Memuru Surinder Sahni rolünü canlandırmaktadır. Fakat filmin ilerleyen bölümlerinde Raj Kapoor adı altında aynı kişiyi değişik karakterle oynamaktadır. Anuskha Sharma ise cok çılgın, dans etmeyi seven ve sevecen fakat filmin ilerleyen zamanlarında aşka inancını kaybetmiş, hayata küsmüş bir karakteri canlandırmaktadır.İyi seyirler.



Sende Rabbimi Gördüm – Rab Ne Bana Di Jodi film izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder