8 Ocak 2015 Perşembe

Ben Kendim ve Annem – Me Myself And Mum 2013 Türkçe dublaj film izle

Yönetmenliğini Guillaume Gallienne n yaptığı Ben Kendim ve Annem – Me Myself And Mum 2013 , yılında çekildi ve 15 Ağustos 2014 tarihinde gösterime girdi. Fransa , Belçika de çekilen film IMDB de izleyicilerden 6,7/10  puan aldı. Başrollerinde Guillaume Gallienne , André Marcon , Françoise Fabian , Nanou Garcia , Diane Kruger gibi isimlerin olduğu filmin senaryosunu Guillaume Gallienne yazdı. Baş karakter William diyor ki : ” Annem ile ilgili hatırladığım ilk hatıra 4-5 yaşlarımdaydı. yemek hazır olduğundan bana ve iki erkek kardeşime şöyle seslenmişti: ‘ Çocuklar ve William, haydi masaya!” Onunla telefonda son konuşmamızda, vedalaşırken şu cümleyi kurmuştu: “Öpüyorum seni tatlım” İşte annemle arızalı ve yanlış anlaşılmalar üzerine kurulu ilişkimiz bundan ibaretti.

Filmin senaristliğini ve yönetmenliğini üstlenen Guillaume Gallienne aynı zamanda kadroda da yer alıyor.



Ben Kendim ve Annem – Me Myself And Mum 2013 Türkçe dublaj film izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder